Tuesday, December 21, 2010

Tuisyen Bahasa Inggeris (TuBI '10)

Assalamualaikum w.b.t

Wakaf Bharu, Kampung Kutan 21 disember 2010: Alhamdulillah pada telah pun berlangsung satu program yang dikendalikan sahabat-sahabat Rakan Mahasiswa Kutan iaitu Tuisyen Bahasa Inggeris dari rumah ke rumah di kampung halaman. Walaupun dengan kekurangan tenaga kerja dan pengerak dikalangan mahasiswa kampung ini namun ia tetap berjalan dengan lancar seperti apa yang telah dirangkakan.

Program Tuisyen Bahasa Inggeris ini telah di kendalikan oleh Johari Bin Awang dan sasaran program program hanyalah pada golongan yang bakal akan memasuki Universiti pada bulan disember ini. Objektif utama program adalah untuk memberikan pendedehan kepada bakal mahasiswa tentang kepentingan bahasa inggeris dan memberikan pendedahan kepada bakal mahasiswa supaya dapat menyesuaikan diri dengan suasana pembelanjaran yang bakal dihadapi kelak.

Sekalung tahniah diucapkan kepada semua yang terlibat dalam menjayakan program ini dan diharapkan program ini dapat diteruskan bagi memastikan visi dan misi sebenar penubuhan Rakan Mahasiswa Kutan dapat dicapai, insyAllah.

Disediakan oleh:

Mohd Rizuwan Bin Yaacob

(Timbalan Presiden Rakan Mahasiswa Kutan)

No comments:

Post a Comment